Saya bersedia untuk jadi untie yg cantik n comel

LilySlim Exercise days tickers

Sunday 16 October 2011

geram sgt2..

assalamualaikum..
Hari ni geram nye la saya..pagi td dah terlanggar divider abis calar kete..erm...sedihnya....hari ni timbang berat dah naik ke 87.0kg..senang2 je berat tu naik...penat mcm nak rak diet alih2 kecewa...semalam keluar g umah hada, ok fine pg td tu tumbang berat dah 85.8kg..happy je..lepas tu ajak dia g sunway, minah sekor ni leh layan window shopping start dr kul 4.30 ptg smpi kul 10mlm..aku yg dah sakit2 kaki ikut je..la xperasan aku dah melantak air2 manis utk hilangkan kehausan..aku siap melantak A&W lg...siap conepizza..erm..sekarang aku myesal..keje kuat seminggu sudah gagal..hari ni aku kena restart balik...n pengajarannya silap bawak air putih kalau ikut hada shopping lg...

1 comment: